Navigace: Jeanettin herní report
V TR2 jedeme dál. Když se probudíme v místnosti s krabicemi, odkud není cesty ven a bez bouchaček, jsme patřičně naštvaní. A to i když to hrajeme s Larou snad po sté.
Naštěstí dva levely na ropné plošině patří k těm nejakčnějším a zároveň nejzábavnějším. Pozbytý arzenál rychle posbíráme zpátky a ukážeme všem, co se na nás chystají naběhnout v pětičlenné přesile s plamenomeťákem v čele, že nás patřičně naštvali. Máš poslední přání, mizero! Ptám se: bude to UZInou, automatkama, brokovnicí nebo M16tkou?
Tyhle levely si vždycky skutečně užívám. Na svou dobu je ropná plošina výtečně vytvořená. I po těch letech mě fascinuje, kde tvůrci z Core Design vzali ten nápad a inspiraci.
Teď mě čeká snad to nejlepší - série podvodních levelů na vraku lodi Maria Doria, abych získala Seraph...
Já z toho snad nikdy nevyrostu.
V TR2 jedeme dál. Když se probudíme v místnosti s krabicemi, odkud není cesty ven a bez bouchaček, jsme patřičně naštvaní. A to i když to hrajeme s Larou snad po sté.
Naštěstí dva levely na ropné plošině patří k těm nejakčnějším a zároveň nejzábavnějším. Pozbytý arzenál rychle posbíráme zpátky a ukážeme všem, co se na nás chystají naběhnout v pětičlenné přesile s plamenomeťákem v čele, že nás patřičně naštvali. Máš poslední přání, mizero! Ptám se: bude to UZInou, automatkama, brokovnicí nebo M16tkou?
Tyhle levely si vždycky skutečně užívám. Na svou dobu je ropná plošina výtečně vytvořená. I po těch letech mě fascinuje, kde tvůrci z Core Design vzali ten nápad a inspiraci.
Teď mě čeká snad to nejlepší - série podvodních levelů na vraku lodi Maria Doria, abych získala Seraph...
Já z toho snad nikdy nevyrostu.
Proboha chlapi to si nemůžete pro jednou uklidit?
Žádné komentáře:
Okomentovat