sobota 10. března 2018

Tomb Raider 3 - Lara on Quadbike

Navigace: Jeanette tvoří... Papercraft

Ani nevím, s čím bylo víc práce, jestli s Larou, nebo se čtyřkolkou. Celý model je vycpán vatou, což se mi kvůli pevnosti skutečně osvědčilo už minule a myslím, že ustojí poměrně dost. Protože model neobsahuje Lařin cop a pistole, cop jsem si "vypůjčila" z minulého modelu 40 Fathoms Lara. Pistole ještě přijdou.

U práce jsem mohla strávit cca 11 hodin. Sice mě to moc baví, ale tak měsíc to už nechci vidět :)

Čtyřkolka má kola moc u sebe a Laře jsem mohla trochu líp nalepit nohy, ale co. Na výstavu stačí :)


Co já budu dělat, až papercrafty s Larou udělám všechny, to fakt nevím...
__________________________-

Zpět k rozcestníku Jeanette tvoří

3 komentáře:

  1. Jééé, ani nevíš, jak moc jsem ráda, že jsi zase zpátky na blogu. Moc mi tvé články chyběli. :)
    Né že nám zase hnedka utečeš! :D
    Jinak nádherná tvorba! Já nikdy neměla na stříhání a lepení trpělivost. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá práce! Já bych na to opravdu neměla nervy. Jsi velmi šikovná!
    Ta poslední fotka mě opravdu pobavila! :D

    OdpovědětVymazat