neděle 3. dubna 2016

Drobné úpravy

Ahoj, píšu, abych vás informovala o drobných změnách, které Lařinu encyklopedii v nedávné době potkaly. Přibylo pár rozcestníků a organizačních změn. Vzhledem k tomu, že blogspot umožňuje články zveřejňovat i zpětně (tedy uloží se v archivu třeba pod rok 2015 nebo i jindy), možná jste to na první pohled nezaznamenali. Ono je to docela dobře. Protože by to tu bylo plné rozcestníků a ostatní články by mezi nimi trošku zapadly.

Aktualizace a chystané projekty
Nově tu najdete sekci Za oponou, která se nachází pod Novinkami. Najdete tam nejrůznější aktualizace, které nejsou na první pohled vidět. Tato sekce je rozdělená do dvou částí. V sekci Chystané projekty se dozvíte, které články vás čekají v nejbližší době. Jsou rozepsané jako koncepty nebo chystané. Také se tu dozvíte o chystaných projektech. Například XNA komiksech, které mám rozpracované a jen co je dodělám, chystám jejich zveřejnění. Zkrátka, i když se na blogu zdánlivě nic neděje, tady najdete soupis všeho, co dělám pro blog, a trvá trošku delší dobu. Druhá část sekce je Nejnovější aktualizace. Lařina encyklopedie je na světě už od roku 2012 a některé články musejí jít s dobou. Potřebují čas od času aktualizovat. Veškeré informace o aktualizaci článků najdete právě tady. Pokud taky přibyde nějaký rozcestník, i o něm se zde dozvíte. Rozcestníky nezveřejňuji s aktuálním datem, protože slouží čistě pro organizaci na blogu. V nejnovějších aktualizacích najdete aktualizace 2 - 3 týdny zpět, takže si myslím, že by vám nic důležitého nemělo uniknout.

Změna některých sekcí
Možná si pamatujete, že zde byly některé sekce, které tu dnes chybí. Byly to Jeanette's Special, TR Encyklopedie a vy a O blogu. Všechny tyto sekce jsem spojila do jedné a vyřešila třemi rozcestníky. Zdálo se mi totiž, že ten levý sloupeček je až moc dlouhý a nepřehledný. Uspořádání je úplně stejné, jako to bylo v menu, jen jsem ho přesunula do rozcestníků. S orientací by tedy neměl být žádný velký problém.

Oživený design
Když jsem Lařinu encyklopedii zakládala, říkala jsem si, že designy nebudu měnit. Jednak proto, že jsem chtěla, aby tady bylo jednotné a zavedené designové téma. Ale když jsem se na to po čtyřech letech podívala, říkala jsem si, že by to stejně chtělo nějakou změnu. Nakonec jsem si řekla, že je budu měnit podle ročních období. Každé tři měsíce nejsou moc dlouhá doba na okoukání a není to pro mě tak náročné jako měnit design každý měsíc. Není to tak jednoduché jako na blog.cz, takže si s tím většinou dávám práci na celé odpoledne. Se současnou The Great Wall jsem ale docela spokojená. Myslím, že dobře navozuje jarní atmosféru výběrem barev i tématem. Všechny dosavadní designy najdete ve Vzhledech blogu.

Co s novými Tomb Raidery?
Taky bych se chtěla omluvit za to, že nepřibývají žádné články ohledně TR9 a Rise of the Tomb Raider. Vzhledem k tomu, že TR Underworld je poslední díl, který na svém počítači pustím, to bohužel zatím nejde. Ačkoliv se snažím ohledně zajímavostí a ostatních článků, ke kterým není úplně nutné hru hrát, vím, že tyhle rozcestníky jsou zoufale prořídlé a upadlé v zapomnění. Koupě nového počítače je samozřejmě v brzké době v plánu. Do té doby se alespoň mám na co těšit a vy snad taky, protože s novým hraním přijde i víc článků. Kdy to ale bude, to vám bohužel zatím nejsem schopná říct. Využiju zatím čas pro doplnění rozcestníků všech dosavadních TR.

No a v neposlední řadě bych vám ráda poděkovala za vaši návštěvnost a příspěvky. Snažím se být den ode dne lepší a aktivní, ale času není nazbyt. Proto doufám, že ta snaha postačí, protože jsem zjistila, že bez blogování to opravdu nejsem já. Dokud sem bude chodit alespoň jeden návštěvník, já pro něj články budu ráda psát.

Děkuju vám a doufám, že se tu budete cítit dobře a budete se spokojeně vracet.

Vaše Jeanette
_____________________

Žádné komentáře:

Okomentovat