čtvrtek 24. března 2016

Rise of the Tomb Raider má nejúžasnější prostředí a nejvytrvalejší herní hrdinku

Není to tak dávno, co se poslední Tomb Raider velice dobře umístil na prestižních cenách DICE awards. Ještě o chvíli dřív si hlavní scénáristé zapsali bod za nejlepší scénář na WGA. V sobotu 19. března 2016 ovšem probíhalo udělování cen SXSW Gaming. A Rise of the Tomb Raider si z 21 nominací odnesl dvě vítězné trofeje.  Ceny SXSW Gaming se udělují od roku 2014, letos šlo tedy o třetí ročník.

"The Excellence in Animation" a "Most Enduring Character"
Cenu Excellence in Animation, přesněji "hra s nejúžasnějším zpracováním prostředí a grafiky" získal RoTR zaslouženě. Nejeden recenzent psal, že v oblasti grafického luxusu vám skoro žádná hra nemůže nabídnout víc. RoTR se podařilo překonat dokonce takové tituly, jako Assassin's Creed Syndicate, Batman: Arkham Knight nebo The Order: 1886.

Nejvytrvalejší charakter pro tentokrát znamenal "charakter s nejvíce ohromujícím dojmem" a soupeři pro RoTR byli například Geralt z titulu Witcher 3: Wild Hunt nebo Joker z titulu Batman: Arkham Knight.

Velká gratulace všem, kteří se podíleli na hře Rise of the Tomb Raider a hlavně velká pocta Laře Croft, že se jí mezi všemi těmi hrdiny stále daří držet na vrcholu. Když Lara začínala, její konkurenti se dali spočítat po desítkách. A mohlo by se zdát, že za několik let její jméno zapadne mezi slavné, ale mrtvé legendy (a párkrát jsme od toho nebyli daleko. Dnes je v herním průmyslu velká konkurence stovek jmen a úžasných postav, a stále se žádné z nich nepodařilo překonat naši stále mladší a realističtější archeoložku.
______________________

Navigace: Tomb Raider 10, Ocenění a úspěchy

1 komentář:

  1. Hezký článek, který mě velmi překvapil. Přesně jak říkáš Lara se stále drží na vrcholu :) Jinak už pracuji na novém blogu - worldoftombraider.blog.cz

    OdpovědětVymazat