pátek 8. června 2012

Opravdu krásná show z Tomb Raider!

Toto je vhodná chvilka pro kávu a uvelebení se u vašeho monitoru, protože mám pro vás deset minut čistého hraní nového Tomb Raideru. Gamespot zveřejnil tři gameplay videa, v nichž jsou vidět jedinečné úseky.

Z gameplaye ovšem vyplývá jedna věc - údajně byl mělo být možné na ostrově jít několika cestami a dojít k jednomu cíli. V gameplayích jsem si ale nevšimla, že by Lara měla možnost se rozhodnout, kterou cestou půjde, jako by tu vždy byla jen jedna... Možná se to objeví až později. Uvidíme.




Mimochodem, také jste už přemýšleli nad tím, kdy asi vyjde demo? Ačkoliv půjde zřejmě přesně o tento úsek, který nám tvůrci již dlouhou dobu poodhalují, přeci jen by bylo zajímavé vyzkoušet si novou Laru na vlastní kůži...
__________________


2 komentáře:

  1. Na demo se hrozně těším a doufám, že výjde co nejdřív. Upřímně, je sice hezké, že nám ukazují nové a nové ukázky, ale moc spoilerů :D Samozřejmě mi můžou všichni říct - ''Tak se na to nedívej.'' Ale copak to jde? :) Nedá mi to, ta zvědavost.
    Moc se mi líbí jak je Lara nadabovaná, spoustě lidí vadí, jak pořád křičí a naříká, ale to je přece logické. :) A nejlepší bylo video, kde najde Sam - jak je Lara podezřívává vůči tomu chlapovi. :)

    OdpovědětVymazat
  2. No to rozhodně, taky se těším. Ano, na zvědavosti tvůrci staví :) Ale vždy bylo jejich zvykem (u TR Anniversary i Underworld) ukazovat jen kousek ze hry a ten zbytek byl překvapením. U TR Anniversary to bylo Lost Valley, u TR Underworld zase Thajsko... O zbytku jsi nevěděla. Na druhou stranu, alespoň z dema budeš vědět, co máš na tom místě dělat :)
    Mně Lara a její projev také nevadí. Myslím, že bych se chovala v její situaci stejně.

    OdpovědětVymazat