pondělí 4. června 2012

Gameplay video z E3 2012!

Že právě v těchto chvílích a těchto dnech probíhá výstava E3, asi není nutno dodávat. Že se tam objeví také nejočekávanější hra roku 2013, to je přece samozřejmost. A také, že se objevila - úchvatné gameplay video z demo verze prezentované všem přítomným. Kochejte se Lařinými pohyby a pěknými scénami. Gameplay video pochází z verze pro X-Box 360. Z dalších konzolí, pro které je TOMB RAIDER vyvíjen, byly jmenovány PC a PS3. Je velmi pravděpodobné, že právě tato část bude také obsažena v demo verzi, která bývá tradičně na internetu ke stažení krátce před oficiálním vydáním celkové hry.

Vyplavala na povrch také zpráva, že celková doba hraní nové hry s Larou Croft by mohla trvat pouhých 10 hodin. Po všech radostných zprávách je zřejmě nutno říci něco méně uspokojivého, nemyslíte? Stejně tak je pravděpodobné, že na začátek roku 2013 současně v době, kdy nový TR přijde do obchodů s hrami, další filmový Tomb Raider přijde do kin. Zpráva ovšem není zcela potvrzená. Každopádně by se jednalo jistě o dobrý marketingový tah - TR tohle zažil už jednou: ve stejné době, kdy šel do kin první TR film, na pulty herních obchodů se vydal Angel of Darkness...

Nezapomeňte také navštívit galerii screenshotů, která byla dnes doplněna o několik krásných kousků.


A můj názor na gameplay? Divím se, že je Lara po tom všem stále naživu :)
__________________________


11 komentářů:

  1. Ahojky Jeanette, tady Lulu :) Nevím, jestli si mě pamatuješ, chodívala jsem hodně na tvůj předchozí blog.
    Teda já jsem strašně nadšená! A vůbec nechápu, proč spousta lidí je z toho nešťastná a tak. Já z toho měla husinu a úplně jsem to prožívala s Larou :) Naposledy jsem takto nadšená byla z AOD :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, že si pamatuju :)
      Tak to jsem velmi ráda, že tě nový TR nadchl :)

      Vymazat
    2. Zase si říkám, že bych možná měla zaujmout tvůj neutrální přístup :D Abych pak náhodou nebyla zklamaná. Ale těžko to jde. Viděla jsem teď další video a prý brzo oznámí dabérku Lary :) Na to jsem taky zvědavá.

      Vymazat
  2. já tu hru už prostě miluju :D úplně přesně se trefili do mého gusta se vším všudy :)
    i ten typ střílení... možnost skrejvat se atd... no prostě... jak dělaný pro mě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře. Já to neodsuzuji, ani se nijak zvlášť netěším - zaujímám neutrální postoj. Názor si udělám, až hra bude :)

      Vymazat
  3. Teprve jsem si narovnal spodní čelist a už mi zase spadla... :-P
    Btw kdo říkal, že bude Lara ufňukaná rozmazlená fiflena? Tady už si tedy počíná hodně chladnokrevně (což je super :-).
    Kdybych měl popsat toto gameplay, tak jedině: akce, akce, akce! A to mám(e)na TR přeci rádi, už na začátku TR2, kdy musíme přejít v jednom kuse několik pastí, to bylo velmi akční a i tady nás ta cesta nenechá oddechnout- pěkné pojítko se staršími díly. A přestože mi ty naše dvě pistole budou chybět, tak ten luk vypadá hodně cool :-)

    A co se týče dabingu, tak Laře nezůstane tento hlas? Podle mě k ní perfektně sedí a změna není třeba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, je to samá akce a to se mi na tom líbí :) Pro mě asi bude těžké se naučit to ovládat, protože kromě Lary nehraju nic a ty zpomalené sekvence a tak mi dají asi zabrat :D
      Co se týče dabingu, tak ten hlas Laře určitě zůstane a za pár týdnů se dozvíme, kdo to je -> http://youtu.be/ZhgzqgGZ5kA

      Vymazat
    2. Kdepak, oznámí jen jméno téhle z TR9 :)

      Vymazat
    3. Tak to je super, ten hlas se mi hodně líbí, k mladé Laře sedne perfektně (i když na Laru z TR2 samozřejmě nemá :-)

      Vymazat
    4. Však ano, jen téhle z TR9. Asi jsem to špatně napsala :)

      Vymazat
  4. Hlavně, že je jasné, jak se to nakonec myslelo :))

    OdpovědětVymazat